BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

uny CINTA b !

Thursday, 1 December 2011

1.12.2011

heyy guys , lame x update belog nie , tpi sebenar nya sha tgh sedih , sha rase hari nie paling malang skli , sbb x sangka bnde nie jd , memang salah ap y sha buat ,tpi sbb nya punca bermula dri edin ( boyfie) sha , tpi edin x patot buad sha mcm nie depan adek dea amore lyysa (lysa) , malu sangat sangat kne pkol mcm tue , tdy sha x pkir panjang dh nk lari tgh jalan , biar mati je kat situ , tpi edin halang sha , sha x tahan kena pkol ,sakit , :( tangan sha lenguh saket , sha betol x sangka , bukan niat sha ntuk curang , tpi sha nak ap y edin buad sha nak edin ras balik , tpi x sangka edin bule pkol teruk ,sha memang x sangka , ya allah , jika takdir aku dengan dea , engkau rapat kan lha kami ya allah , jika tidak ,kau pisah kn lha kami ya allah ,aku selalu berdoa agar dapat yang terbaekk ,andai kau tahu , setiap cpl menginginkan yang terbaekk sayg ,


aku perlu bersabar ><

natashaedin@yahoo.com

Monday, 14 November 2011

salah aku selalu ??

ak salah , ak salah , kaw betol , kaw betol !


hmm , mlas nak lyn kaw . arghhhh ! benci benci ! ><

natashaedin@yahoo.com

Saturday, 5 November 2011

bosan , HAHA .dah jadi mcm nie !


HEHE , sha x pndy mcm korang . skit2 tue bule lha :D
cantik x wee ? :O

natashaedin@yahoo.com

Friday, 4 November 2011

im sorry i never meant to hurt you

Please Stay With Me Forever,
Take My Hand And Let's Be Together,
Lets Fly To Heavens Above,
And Show Everyone We Are In LOVE.


* You walked lightly into my life
Captivating and lovely to my mind,
At first, I never cared who you were
Now I don't know who I am without you


I will Leave Something Special For you When I Leave this World
Few Memories In Yo Heart
Some Tears In You Eyes
My Name on Yo Lips
My Absence in You Life

I love you :(

natashaedin@yahoo.com

Wednesday, 2 November 2011

berubah ? arghhhh :(

awk ,knp awak berubah sbb sy ,sy thu sy x SEMPURNA mcm gadis laen ,cma sy nak
nk awk trus trang dgn sy , dlue klau sy mrjuk , awk pjuk mcm nie BEBY ILOVEU ,IMISS U
JGN MERAJUK DAH OKAYY BEBY , MUAHH . tpi skrg? hmm ,x dah kod .


awk ? dgr okayy , sy SAYANG awk , sy CINTA awk .
awk TERBAEK ,awk TERHEBAT ,awk SEGALA GALANYA UNTUK sy :(
please , dont break my HEART anymore darling !!

natashaedin@yahoo.com

Tuesday, 1 November 2011

luahan hatiku :(

korang ? dgr kan lgu nie ? HATIKU MILIKMU , nyanyian nera af 9 .
bess kan ? actualyy , sha bubuh lgu nie , mcm ad kaitan ja dgn sha .
sha x thu lha nk ckp mcm mne , mybe sha prlukn nasihat korang ,
edin <-- nie name boyfie




bg korang dea x hensem kan , tpi bg ak dea adlh SEGALA GALANYA :(
sbb ap wee ? sbb ak SAYANG dea lbih dri pape pon .sha nk korang thu , mang sllu jgkk kmi gduh,
tipu lha kan COUPLE x gduh ? trus trang sha ckp edin dea seorang y mnja , mcm kebudak budakkan skit. korang nk glak ? gelak lha ,tpi itu lha hakikat nya.dea snggp gaduh demi dpat kn
sha , mybe sha je kan x nmpk syg dea pda sha .tpi sha bule buad ap ?

hmpir sthun kmi COUPLE , sha dah tahu sangt PERANGAI dea.
edin , i want u know , i love u so much .

natashaedin@yahoo.com

Thursday, 27 October 2011

miami bay :D



DIORANG JE ADE ,AK X DE ,HAHA .. TPI MANG HAPPY TYME NIE ,
BLA PLAK LAK KAN ?

I LOVE U ALL ;)

natashaedin@yahoo.com